Miért a FALCON Business Club?
Tudta, hogy a megszűnt cégek száma tavaly közel 50%-kal emelkedett az előző évhez képest? Az elmúlt pár év többszörösen is bebizonyította, hogy manapság bármikor bekövetkezhet olyan egészségügyi (járvány), politikai (háború) vagy gazdasági válsághelyzet, ami egyik napról a másikra veszélybe sodorhatja…
Felelősségvállalás és garancia – A garancia, mint márkaeszköz
Garancia. Egy szolgáltatás, egy szó, amit sokan nem szeretnek, mert egy szükséges „rossznak”, egy törvényileg előírt kötelezettségnek, kényszernek éreznek. Pedig a valóságban mi sem áll ennél távolabb az igazságtól. Mondom is, hogy miért! A piacon – tudomásom szerint – egyedülálló…
Gondolatok a kudarcról
A kudarc egy veszélyes szó és ha rosszul kezeljük, akkor szép lassan teljesen tönkre teheti az önbizalmunkat, önbecsülésünket, majd végül az egész életünket! Az addig teljesen normális reakció, hogy ha valami nem sikerül, akkor azt kudarcként éljük meg. Nincs is…
A KIVÁLÓRA TÖREKEDJ, NE A TÖKÉLETESRE!
Szerző: Dömötör István paradigmaváltás-specialista Olvasási idő: 5 perc Ez a blogbejegyzésem azoknak a maximalistáknak szól, akik azért halogatják folyamatosan, hogy belevágjanak valamibe, mert mindig azt érzik, hogy még nem elég jók. Pontosan tudom mit éreznek, mert régen én is ilyen…
Segítség, rám nyitott egy bevásárlóközpont! – Esettanulmány#2
Az Esettanulmányok sorozatunkban a következő „páciens”-nek egy vidéki város sétáló utcájában működő butikot választottam, aki egyébként jól bejáratott üzleti körrel, ennélfogva élénk forgalommal büszkélkedhetett. Egy nap azonban… Eljött minden kis butik rémálma. A közelben ugyanis megnyitotta a kapuit egy üzletház.…
Hogyan dupláztuk meg egy 12 szobás vendégház kihasználtságát? – Esettanulmány#1
Szállásokból éppolyan nagy a kínálat, mint bármi másból. Hogyan lehet mégis kitűnni a tömegből és nagyobb forgalmat generálni? Ezt mutatom be egy konkrét vendégház példáján. A vendégház Adva van egy falusi vendéglátóhely (cizelláltabb nevén tanyasi környezetben működő vendégház). A vendégek…
Hogyan válassz marketing ügynökséget (és hogyan NE…) ha nem akarsz pórul járni
Dr. Szöllősi Adél jogász és Dömötör István paradigmaváltás-specialista Olvasási idő: 8 perc Talán már a te vállalkozásodban is elérkezett az az idő, amikor égető szükséged van egy jó marketingesre. „…és akkor jött a Tenkes kapitánya…” vagyis nem, jött a bőség…
Nem győzhetsz, ha biztonsági játékot játszol
Sokan azt mondják, hogy a siker egyik legfontosabb eleme az álmok, célok megléte. Gyakran találkozom is olyan emberekkel, akik azt vallják, hogy vannak álmaik, céljaik. Sőt, ezek a célok nem csak a fejükben léteznek, hanem konkrét, írásos formában meg is…
Gondolatok a mentorálásról
A világ soha nem látott mértékben változik. A robottechnika, a mesterséges intelligencia számtalan területen tüntette el az emberi munkaerő szükségességét. Talán soha nem volt olyan fontos, mint most, hogy folyamatosan fejlődjünk, hogy lépést tartsunk a változásokkal, a fejlődéssel. Ennek talán…
Védencek és mentorok
Ma délután belenéztem egy régebbi tehetségkutató műsorba és ennek kapcsán jutott eszembe, hogy milyen fontosak az ember életében a mentorok és mégis mennyire kihalóban van, mennyire félreértett az utóbbi időben ez a “tevékenység”. Pedig meggyőződésem, hogy az embernek az élete…
Eladás vagy értékesítés?
Mi a baj az eladással? Mostanában gyakran találkozom azzal a kifogással, amikor emberek azt mondják, hogy nem tudnak eladni. Egyrészt ez így, ebben a formában nem igaz. Mert nap mint nap mindenki folyamatosan elad. Eladjuk magunkat a munkahelyünkön, eladjuk az…